Product Return Policy
Je kunt elke voorraad of standaard product die je bij ezup.nl hebt gekocht binnen 30 dagen na de aankoopdatum retourneren door deze eenvoudige stappen te volgen:
- Begin de retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van het product door online het formulier "Retourneren" in te vullen. Zorg ervoor dat je dit formulier volledig invult, zodat we je beter van dienst kunnen zijn.
- Als het artikel in een van onze winkels is gekocht, kun je het samen met je aankoopbewijs terugbrengen naar de oorspronkelijke winkel waar het artikel is gekocht. Op dat moment wordt het product geïnspecteerd om er zeker van te zijn dat het in originele, verkoopbare staat is voordat er een tegoedbon wordt gegeven.
- Zodra je verzoek is ontvangen, wordt het beoordeeld voor goedkeuring. Zodra de retourzending is goedgekeurd, ontvang je een code waarmee je je retourzending kunt autoriseren.
- Als je aanvraag niet wordt goedgekeurd, ontvang je een e-mail waarin wordt uitgelegd waarom.
- Bedrukte artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt ook voor artikelen met gepersonaliseerde afbeeldingen en kleuren. We kunnen deze artikelen helaas niet doorverkopen.
- Zodra je de goedkeuringscode hebt, moet je het artikel retourneren:
- In originele staat (inclusief: verpakking, handleidingen, garanties, accessoires, veiligheidszegels, enz.).
- Met het origineel of een kopie van het ontvangstbewijs en/of de pakbon die erbij zat.
- Met de autorisatiecode duidelijk gemarkeerd op en/of in de verpakking.
Richtlijnen voor retourzendingen
- Zorg dat je voldoende tijd hebt om je artikel te ontvangen en je krediet te verwerken. Alle artikelen moeten door de kwaliteitscontrole voordat ze worden geaccepteerd voor creditering. Artikelen die niet door deze inspectie komen, worden teruggestuurd naar de klant zonder creditering. We behouden ons het recht voor om de klant de kosten voor het retourneren in rekening te brengen.
- Retourzendingen/tegoeden worden niet gehonoreerd als niet aan de bovenstaande voorwaarden is voldaan.
- Voor je eigen veiligheid raden we sterk aan dat alle retourzendingen worden teruggestuurd via een traceerbare vervoerder (UPS, FedEx, enz.). De klant is verantwoordelijk voor alle kosten in verband met de retourzending.
- Nadat de retourzending is goedgekeurd, wordt het aankoopbedrag van het artikel, minus de oorspronkelijke verzendkosten en 15% restockingkosten, teruggestort op de creditcard van de klant..
- Alle tegoeden worden alleen toegepast op dezelfde creditcard die is gebruikt om de aankoop te doen.
- Als het probleem betrekking heeft op een kapot onderdeel of een duidelijk defect, raadpleeg dan ons garantiebeleid zoals uiteengezet op de Garantie-informatie Pagina
- Als u nog vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, of bel ons gratis op +31 (0)30 63 541 00
Formulier retourbeleid
Een retour aanvragen, klik om het formulier voor het retourbeleid te downloaden.*
*Je hebt een kopie van je originele aankoopbon nodig.